google.com, pub-5729995487014866, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Parenting Tips – BabyMommyStore - One Stop Centre for Baby and Kids Educational Toys and Books.
USE "BABYMOMMYSTORENEW" WHILE CHECK OUT TO GET 5% OFF WHEN YOU SUBMIT ORDER FOR FIRST TIME
icon-search
icon-search

Parenting Tips

Tips Nak Asingkan Tempat Tidur Anak & Ibu Ayah

Tips Nak Asingkan Tempat Tidur Anak & Ibu Ayah

Kebetulan pulak kami mencari tips dan persediaan nak asingkan tempat tidur anak dengan ibu ayah, lepas tu boleh pulak Dr Redza ni share tips nak pisahkan anak dari tempat tidur mak ayah. Macam tau tau je kan jom kita tengok apa tipsnya tu P Pisahkan

Read more →


Lets Play Draw A Map Game

Lets Play Draw A Map Game

If you're looking for a new game to play with your kids during this lockdown, let's try this fun and adventure game!

Read more →


Cara Mengawal Ekzema pada Bayi

Cara Mengawal Ekzema pada Bayi

Apa itu Ekzema? ia sejenis keradangan pada kulit dimana kulit menjadi merah kemerahan, kering, gatal, ruam merah pada mana mana bahagian badan sama ada dalam bentuk tompok kecil atau besar. Kebiasaanya ekzema akan menyerang pada kanak kanak yang ber

Read more →


Tips Mengajar Anak Membaca Dengan Cepat Di Rumah

Tips Mengajar Anak Membaca Dengan Cepat Di Rumah

Banyak kebaikan yang kita boleh dapat bila kita biasakan anak anak kita membaca dari kecil. Tapi macam mana nak galakkan anak membaca? Macam mana nak bagi anak kita suka membaca? Okay jom ikut beberapa tips yang disediakan oleh Puan Ashikin Hashim.

Read more →


Kenal Pasti Kenapa Anak Malas Belajar?

Kenal Pasti Kenapa Anak Malas Belajar?

Semua ibu bapa pasti mengharapkan anak yang ‘pandai’ sewaktu belajar di sekolah. Namun dalam tak sedar, terdapat segelintir dari anak-anak menghadapai kesukaran untuk belajar disebabkan oleh persekitaran yang menjadi penghalang kepada mereka. Beriku

Read more →

Your Cart
Your cart is currently empty.
Continue browsing here.